Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Flow Traders AEX:FLOW.NL, BMG3602E1084

  • 20,100 7 mei 2024 17:35
  • +0,060 (+0,30%) Dagrange 19,940 - 20,220
  • 172.717 Gem. (3M) 244,5K

Flowtraders 2024

2.272 Posts
Pagina: «« 1 ... 109 110 111 112 113 114 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 beleggertje2020 7 mei 2024 18:43
    quote:

    Tordan schreef op 7 mei 2024 18:18:

    [...]

    Kunnen ook onder de meldingsgrens zitten natuurlijk.
    Ik zie bij Bitcoin vandaag tussen hoog en laag en verschil van 1000 punten, ook mooi dacht ik zo!
    Ik zit nog te wachten op die 19,50 om behoorlijk bij te kopen. Ik ga uit van minimaal 0,75 per kwartaal, hoewel dat erg vroeg is om nu al te zeggen. Echter, ik denk wel, zoals ze zelf ook zeggen, dat BTC en andere cryptos straks ook goed gaan bijdragen aan de wpa,s.
    Zelf vrees ik dat die 19,50 er in geen jaren meer gaat komen , maar ja je weet nooit of er nog genoeg mensen zijn die zelfs nu nog met de wetenschap van vandaag van hun Flow's afwillen . Vrees dat de grote jongens jou dan vet voor gaan zijn . Ik weet ook niet maar wat ik wel weet is dat ik gisteren totaal geen kans kreeg om de aandelen FLOW die ik erbij wilde hebben tegen 19,90 te kopen , ik moest noodgedwongen naar 20,04 gemiddeld . Ik kwam gisteren plots op de markt met 15K stuks op kooplimiet 19,90 en ze zetten FLOW meteen op 20,10 . Zette ik gisteren de limit op 20,10 en ik kreeg ze uiteindelijk toch nog voor gemiddeld 20,04 gisteren a 15K stuks, waarna de grote jongens dan weer wel effe wat onder de koers mochten kopen als waar ik ze voor gekocht had. Eigenlijk is het niet eerlijk , maar goed . De groten hebben gewoon meer macht en knallen met heel veel meer stukken als ik kan he !
  2. forum rang 8 beleggertje2020 7 mei 2024 18:48
    quote:

    Marcel H. schreef op 7 mei 2024 18:44:

    [...]

    Het percentage is zelfs 3.56. Beleggertje vindt dat niet leuk.
    Dat is toch een peanuts-short op FLOW Joh . Aandelen zoals Alfen ,AMG en JET worden heel veel meer geshort . Was vroeger ook met Fugro , die werden zelfs > 20% geshort ( tuurlijk vet dalende koersen )
    Bij FLOW durft op dit moment niemand meer extra te shorten denk ik !
  3. forum rang 6 Tordan 7 mei 2024 18:50
    quote:

    beleggertje2020 schreef op 7 mei 2024 18:43:

    [...]
    Zelf vrees ik dat die 19,50 er in geen jaren meer gaat komen , maar ja je weet nooit of er nog genoeg mensen zijn die zelfs nu nog met de wetenschap van vandaag van hun Flow's afwillen . Vrees dat de grote jongens jou dan vet voor gaan zijn . Ik weet ook niet maar wat ik wel weet is dat ik gisteren totaal geen kans kreeg om de aandelen FLOW die ik erbij wilde hebben tegen 19,90 te kopen , ik moest noodgedwongen naar 20,04 gemiddeld . Ik kwam gisteren plots op de markt met 15K stuks op kooplimiet 19,90 en ze zetten FLOW meteen op 20,10 . Zette ik gisteren de limit op 20,10 en ik kreeg ze uiteindelijk toch nog voor gemiddeld 20,04 gisteren a 15K stuks, waarna de grote jongens dan weer wel effe wat onder de koers mochten kopen als waar ik ze voor gekocht had. Eigenlijk is het niet eerlijk , maar goed . De groten hebben gewoon meer macht en knallen met heel veel meer stukken als ik kan he !
    Koers gaat m.i niet op korte termijn fors stijgen. De analisten en ook Premium gaan nog steeds uit van 1,85-2 euro wpa voor dit jaar. Dus gaat die 19,50 misschien ook nog wel komen. Hoger koop ik simpelweg niet bij, omdat ik ook al een positie heb en calls dec 2024.
  4. forum rang 8 beleggertje2020 7 mei 2024 18:53
    quote:

    Tordan schreef op 7 mei 2024 18:50:

    [...]

    Koers gaat m.i niet op korte termijn fors stijgen. De analisten en ook Premium gaan nog steeds uit van 1,85-2 euro wpa voor dit jaar. Dus gaat die 19,50 misschien ook nog wel komen. Hoger koop ik simpelweg niet bij, omdat ik ook al een positie heb en calls dec 2024.
    Ha ha , maar de echte grote jongens luisteren zeker niet naar analisten he ! Die trekken gewoon hun eigen conclusies ! Daarnaast zijn analisten er zeer zeker niet zo happig om hoge koersen voor FLOW te voorspellen . Die gasten schieten nu eenmaal ook niet graag in eigen voet he . Als ze hoge koersen voorspellen weten ze drommels goed dat het bij hun andere berg aandelen die ze in bezit hebben wel es aardig fout kan gaan.
  5. forum rang 8 beleggertje2020 7 mei 2024 19:15
    Het moment dat FLOW giga-omhoog spuit komt voor beurzen altijd totaal onverwachts ! Het zijn altijd de grote jongens die dat doen , zeker bij FLOW waar maar slechts een 3-maandsgemiddelde daghandel van slechts zo'n 242K stuks verhandeld wordt. Als op een zeker moment naast de grote jongens ook pietje gaat beseffen dat dit een heel mooi aandeel is , dan is het hek ineens heel vet van de dam als iedereen ineens dezelfde ingang gaat zoeken ! Als dat aandeel FLOW dan vet gestegen is komen vaak pas de hogere koersadviezen van analisten ( vaak weer juist wat te hoog net zoals nu bij ASML/ASMI/BESI )
  6. Julián Aldaya 7 mei 2024 19:38
    quote:

    beleggertje2020 schreef op 7 mei 2024 19:15:

    Het moment dat FLOW giga-omhoog spuit komt voor beurzen altijd totaal onverwachts !
    Tegen de tijd dat Flow onverwacht ‘omhoog spuit’ heb jij je aandelen al 5 keer verkocht en opnieuw gekocht. Het zal voor jou spannend zijn of je ze op dat onverwachte moment nog in bezit hebt.
  7. forum rang 8 beleggertje2020 7 mei 2024 19:50
    quote:

    Julián Aldaya schreef op 7 mei 2024 19:38:

    [...]Tegen de tijd dat Flow onverwacht ‘omhoog spuit’ heb jij je aandelen al 5 keer verkocht en opnieuw gekocht. Het zal voor jou spannend zijn of je ze op dat onverwachte moment nog in bezit hebt.
    Tja zolang er gekke pietjes zijn in FLOW die dit aandeel veels te goedkoop verkopen en ik elders met aankopen puts zeer kortstondig meer kan verdienen dan trek ik ook rustig weer 15K stuks terug uit FLOW als ik daar genoeg aanleiding voor zie . Zolang de nasdaq stijgt zit ik zeer zeker met 25K stuks in FLOW en blijf er met minimaal 10K stuks inzitten in FLOW. Nu dus vet 25K stuks voorlopig wel zo lijkt het . Zolang de nasdaq stijgt doe ik effe helemaal NIKS aan FLOW
  8. forum rang 8 beleggertje2020 7 mei 2024 20:01
    Het begrip van analisten laat volgens SWS te wensen over nl :
    De inkomsten van FLOW zullen naar verwachting groeien, maar niet significant t.o.v 2023 .

    Omzet versus markt: De omzet van FLOW zal naar verwachting de komende 3 jaar dalen (-7,3% per jaar).

    Omzet met hoge groei: De omzet van FLOW zal naar verwachting de komende 3 jaar dalen (-7,3% per jaar).
2.272 Posts
Pagina: «« 1 ... 109 110 111 112 113 114 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Uitstekende cijfers Flow Traders

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links