Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BE Semiconductor Industries AEX:BESI.NL, NL0012866412

  • 135,150 17 mei 2024 17:37
  • +0,550 (+0,41%) Dagrange 132,000 - 136,350
  • 381.085 Gem. (3M) 525,1K

Besi Semiconductor jaardraadje 2024

3.875 Posts
Pagina: «« 1 ... 189 190 191 192 193 194 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Marcel H. 18 mei 2024 10:22
    quote:

    nine_inch_nerd schreef op 18 mei 2024 09:57:

    Hier nog extra info van gisteren, wat ook te vinden is (met meer) in de TSMC, AMD, NVDA en Intel draadjes op dit forum.

    Extra: ASML - TSMC - INTEL spel
    youtu.be/2e57HORJJk4?si=2dV5FdGVuhUal63C
    Met ASML en TSMC zit je in ieder geval dit jaar ruim in de plus.
    Welke rol BESI gaat spelen is vooralsnog niet bekend.
  2. forum rang 6 Fender bass 19 mei 2024 07:29
    quote:

    Hernia schreef op 19 mei 2024 07:07:

    Komt Nvidia voor of nabeurs woensdag. Cijfers Nvidia zijn belangrijke indicatie voor de AI ontwikkeling.
    Nabeurs.
    Ik gebruik hiervoor de app Stocktwits, heel veel informatie, oa earnings en news.
    Forum is nogal chaotisch maar je vind er wel veel nieuws.
  3. forum rang 4 Chipie 19 mei 2024 08:06
    quote:

    Fender bass schreef op 19 mei 2024 07:29:

    [...]

    Nabeurs.
    Ik gebruik hiervoor de app Stocktwits, heel veel informatie, oa earnings en news.
    Forum is nogal chaotisch maar je vind er wel veel nieuws.
    Kijk dit is info , hier hebben leden iets aan , een app waar jezelf de info op haalt en er iets mee kunt ,
    Goede info dit
  4. forum rang 6 Fender bass 19 mei 2024 08:27
    quote:

    Chipie schreef op 19 mei 2024 08:06:

    [...]
    Kijk dit is info , hier hebben leden iets aan , een app waar jezelf de info op haalt en er iets mee kunt ,
    Goede info dit
    Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar het leek mij gewoon een tip.
    Dat voor- of nabeurs wordt er vaak niet bij vermeld. In deze app of website staat dat er duidelijk bij.
  5. forum rang 4 Chipie 19 mei 2024 10:42
    quote:

    Fender bass schreef op 19 mei 2024 08:27:

    [...]

    Ik weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar het leek mij gewoon een tip.
    Dat voor- of nabeurs wordt er vaak niet bij vermeld. In deze app of website staat dat er duidelijk bij.
    Is niet sarcastisch bedoeld hoor , hier kunnen leden iets mee , zelf zoeken , het lezen van het gaat omlaag of omhoog hebben ze niets aan
    Doe dit zelf ook hoor , dus maak me er ook schuldig aan ,
    Echter kies ik geheel mijn eigen weg en ben niet beïnvloedbaar door het short geroep op de tijd !!
    Ik geloof in de toekomst van de chipwereld , hierbij zal Besi zijn graantje dik meepikken en ben overtuigd van > 200, op welke termijn ?
    Ik verwacht zodra alles weer op stoom komt en de oude chips niet meer relevant zijn , backend wordt echt belangrijk .
    Mijn ervaring is dat zitten blijven meer oplevert dan uitstappen en proberen terug te kopen. Wanneer stap je uit ? Wanneer koop je terug??
    De roepers hier dat ze in de top zijn uitgestapt en weer op laagste punt hebben terug gekocht bestaan niet , dat is fatamorgana!
    Ik ga daar ook niet meer op reageren .
    Zo zie je een aantal namen niet meer of ze zijn onder andere naam terug , of ze komen bij een dip weer .
    Dus goed bedoeld en ik geloof in tech en zeker in Besi.
  6. forum rang 9 nine_inch_nerd 19 mei 2024 11:03
    Meneer probeert zijn kreukels uit het verleden glad te strijken en doet de moeite een verhaal neer te zetten met een uitgebreide visie. Goed zo. Hou vol. Laten we hopen dat het cynisme, suggestieve richting anderen en het niet open staan voor iemand anders mening klaar is. Succes.
  7. forum rang 6 Fender bass 19 mei 2024 11:52
    Nine inch nerd en Chipie, bedankt voor de reacties.
    Ik heb eveneens geloof in de toekomst. Zelf heb ik Besi voor mijn zoontje voor, eerlijk waar, 48 euro. Maar wel al 2 keer de positie gehalveerd, stom natuurlijk. Dat doe ik niet meer wanneer ik ergens in geloof.

    De sfeer in de fora waar die ene poster zich ophoudt is vaak waardeloos, heel jammer want dat is totaal onnodig.
    Een verschil van mening of inzicht is goed op een discussieplatform maar persoonlijke aanvallen en feitenvrij geklets dient geen enkel doel.
  8. forum rang 9 nine_inch_nerd 19 mei 2024 12:31
    quote:

    Fender bass schreef op 19 mei 2024 11:52:

    Nine inch nerd en Chipie, bedankt voor de reacties.
    Ik heb eveneens geloof in de toekomst. Zelf heb ik Besi voor mijn zoontje voor, eerlijk waar, 48 euro. Maar wel al 2 keer de positie gehalveerd, stom natuurlijk. Dat doe ik niet meer wanneer ik ergens in geloof.

    De sfeer in de fora waar die ene poster zich ophoudt is vaak waardeloos, heel jammer want dat is totaal onnodig.
    Een verschil van mening of inzicht is goed op een discussieplatform maar persoonlijke aanvallen en feitenvrij geklets dient geen enkel doel.
    Bedankt. Duidelijk.
    Die ene poster die jij bedoelt is niet de poster die ik bedoel, maar wordt wel genoemd in je betoog.

    Een forum dient voor een gezonde open discussie en is er voor uitwisselen van informatie waar een ieder beter van wordt en zijn voordelen van kan hebben. Ben je niet geïnteresseerd in die info, dan laat dat naast je liggen en probeer dan niet met diverse 'technieken' dingen onderuit te halen. Ben je niet eens met iemands visie, beleggingstechnieken (ook bv shorten), dan argumenteer dit, maar veroordeel dit niet met constant one-liners naar de persoon toe en in een stijl dat dát ook de norm is, waardoor tevens het overzicht in dit forum vertroebelt door de onzinnige commentaren en daardoor de echte info/discussie verwatert.

    Ik heb mijn zegje gedaan en ben klaar.
  9. forum rang 6 Marcel H. 19 mei 2024 12:45
    quote:

    nine_inch_nerd schreef op 19 mei 2024 12:31:

    [...]

    Bedankt. Duidelijk.
    Die ene poster die jij bedoelt is niet de poster die ik bedoel, maar wordt wel genoemd in je betoog.

    Een forum dient voor een gezonde open discussie en is er voor uitwisselen van informatie waar een ieder beter van wordt en zijn voordelen van kan hebben. Ben je niet geïnteresseerd in die info, dan laat dat naast je liggen en probeer dan niet met diverse 'technieken' dingen onderuit te halen. Ben je niet eens met iemands visie, beleggingstechnieken (ook bv shorten), dan argumenteer dit, maar veroordeel dit niet met constant one-liners naar de persoon toe en in een stijl dat dát ook de norm is, waardoor tevens het overzicht in dit forum vertroebelt door de onzinnige commentaren en daardoor de echte info/discussie verwatert.

    Ik heb mijn zegje gedaan en ben klaar.
    Ik twijfelde even. Ik ben blij met deze visie.
3.875 Posts
Pagina: «« 1 ... 189 190 191 192 193 194 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Iets langer geduld met Besi

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links