Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,845 17 mei 2024 17:35
  • -0,014 (-1,63%) Dagrange 0,845 - 0,864
  • 3.070.825 Gem. (3M) 6,5M

Pharming Mei 2024

2.733 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 137 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Natal 7 mei 2024 09:52
    quote:

    BassieNL schreef op 7 mei 2024 09:50:

    Ik snap best dat grote investeerders geen brood zien in Pharming.
    Maar waarom wel in Pharvaris? Beurswaarde van Pharvaris is 2x die van Pharming.
    Bedrijf heeft nog geen verdienmodel, geen verkoopapparaat en richt zich alleen op zwaar bevochten HAE-markt
    De grote investeerders hebben het duidelijk mis.
  2. forum rang 6 Lord Apollyon 7 mei 2024 09:54
    quote:

    BassieNL schreef op 7 mei 2024 09:50:

    Ik snap best dat grote investeerders geen brood zien in Pharming.
    Maar waarom wel in Pharvaris? Beurswaarde van Pharvaris is 2x die van Pharming.
    Bedrijf heeft nog geen verdienmodel, geen verkoopapparaat en richt zich alleen op zwaar bevochten HAE-markt
    Betrouwbare CEO?
  3. forum rang 6 fanaat 7 mei 2024 10:02
    Alles is wel gezegd en de koers zegt zelfs meer dan dat. Pharming lijdt aan een management dat telkens weer een beroep doet op de toekomst zonder hun eigen lot daaraan te verbinden. De aandeelhouder is een figurant en de hoofdrolspeler is de Vries, die in die functie telkens hetzelfde sprookje vertelt.
  4. forum rang 6 Lord Apollyon 7 mei 2024 10:02
    quote:

    G. Hendriks schreef op 7 mei 2024 09:59:

    [...]
    Je gaat aardig meedoen in de race om eerder dan Hans de 500.000 posts te halen.
    Ja ik had ook al het vermoeden dat Hans daarom al die nietszeggende postings plaatst, want als we gelijk eindigen spring ik er op kwaliteit natuurlijk dik bovenuit en gaat die speciale badge aan z'n neus voorbij ;)
  5. DR DE MONITOR 7 mei 2024 10:08
    quote:

    BassieNL schreef op 7 mei 2024 09:50:

    Ik snap best dat grote investeerders geen brood zien in Pharming.
    Maar waarom wel in Pharvaris? Beurswaarde van Pharvaris is 2x die van Pharming.
    Bedrijf heeft nog geen verdienmodel, geen verkoopapparaat en richt zich alleen op zwaar bevochten HAE-markt
    Pharvaris baseert zich op een reeds lang bekende technologie (icatibant).
    De HAE markt (lees patiëntervaringen) is erg gebaad bij een oraal toe te dienen medicijn.
    De pil van Pharvaris kan als B2-receptor ook gebruikt worden naast bestaande profylaxe middelen en ik kan me voorstellen dat er daarom veel verwacht wordt rond dit medicijn. Of de verwachtingen te hoog liggen laat ik in het midden. Het is wel opvallend dat het overgrote deel aandelen bij grote investeerders zit en blijft zitten.

    Dat waar Pharming geen enkele grote investeerder weet aan te trekken. Misschien ligt het aan de verwachtingen die door management Pharvaris uitgesproken worden die wél waar gemaakt worden terwijl Sijmen flater na flater slaat en vaak informatie achter houdt en daarmee stelselmatig absoluut onbetrouwbaar is?
  6. putdeksel 7 mei 2024 10:10
    Lord Apollyon, vanwege je rare impact om deze community, heb je tickets gewonnen voor rareimpact.org/ Je zult samen met Sijmen de Vies in een private jet naar Los Angeles (tussenstops in Reyjavik en Ottawa, Sijmen in een van de 7 stoelen en jij in het bagageruim). Aangezien Pharming dit evenement sponsort, mogen ze in een van de commerciele sessies een award in de lucht houden. Jij mag dan op de voorste rij zitten en klappen. 7 Juni a.s.
  7. forum rang 6 charlieb 7 mei 2024 10:10
    quote:

    De Warhoeft schreef op 7 mei 2024 10:00:

    [...]

    Tja, hoe is het Galapagos vergaan.........zullen ook wel veel wappies geld hebben verloren ondanks de CEO, pijplijn, verwachting, cash.

    Succes morgen, Pharming up !!
    Ik denk zelf dat de cijfers morgenvroeg zo tegen gaan vallen dat we morgen op 0.80 low gaan zakken..en mss nog wel de 0.75 op de borden gaan zien. Trouwens zo vaak gezien bij presentatie cijfers gaat de koers altijd hard omlaag...
    Charlie
  8. new kid on the block 7 mei 2024 10:10
    quote:

    De Warhoeft schreef op 7 mei 2024 10:00:

    [...]

    Tja, hoe is het Galapagos vergaan.........zullen ook wel veel wappies geld hebben verloren ondanks de CEO, pijplijn, verwachting, cash.

    Succes morgen, Pharming up !!
    Bij Galapagos is er in de loop der jaren ook wel een héél goed 'beloningspakket' voor het kader geweest welke niet overeen kwam met hetgeen men presteerde. Het verschil met de CEO Onne van der Stolpe is wel dat hij een enorme goede deal wist te maken met Gilead. Door die deal van 6 miljard bestaat Galapagos nog. Er zijn de laatste jaren wel miljarden verbrand maar er is nog steeds een goede kaspositie.
    Overigens geloof ik niet (meer) in dit bedrijf. Ik denk dat Galapagos het uiteindelijk niet gaat redden. De vaak op dit forum gesuggereerde overname van Pharming door Galapagos is m.i. ook niet zinvol.
  9. forum rang 8 BassieNL 7 mei 2024 10:16
    quote:

    DR DE MONITOR schreef op 7 mei 2024 10:08:

    [...]

    Pharvaris baseert zich op een reeds lang bekende technologie (icatibant).
    De HAE markt (lees patiëntervaringen) is erg gebaad bij een oraal toe te dienen medicijn.
    De pil van Pharvaris kan als B2-receptor ook gebruikt worden naast bestaande profylaxe middelen en ik kan me voorstellen dat er daarom veel verwacht wordt rond dit medicijn. Of de verwachtingen te hoog liggen laat ik in het midden. Het is wel opvallend dat het overgrote deel aandelen bij grote investeerders zit en blijft zitten.

    Dat waar Pharming geen enkele grote investeerder weet aan te trekken. Misschien ligt het aan de verwachtingen die door management Pharvaris uitgesproken worden die wél waar gemaakt worden terwijl Sijmen flater na flater slaat en vaak informatie achter houdt en daarmee stelselmatig absoluut onbetrouwbaar is?
    Dus eigenlijk een groot verschil in professionaliteit.

    Pharvaris heeft een duidelijke missie. En heeft al vroeg aandeelhouders aangetrokken die daarin ondersteunen.

    Pharming moddert eigenlijk maar wat aan. Stuit per toeval op een willekeurige licentie (had ook zomaar een hele andere licentie kunnen zijn). En Pharrming gooit (noodgedwongen) het roer om. Het medicijn waar ze toevallig tegenaan lopen wordt het nieuwe speerpunt.
  10. forum rang 8 BassieNL 7 mei 2024 10:24
    quote:

    Japaho schreef op 7 mei 2024 10:18:

    [...]

    Allebei..... iedereen is angstig en hoopt op positieve berichten. Alhoewel dat geen garantie is voor een hogere koers ...
    Laat een analist de vraag stellen welke datum/termijn er met de EMA/CHMP is afgesproken voor indiening van antwoorden op issues.
  11. DR DE MONITOR 7 mei 2024 10:27
    quote:

    new kid on the block schreef op 7 mei 2024 08:09:

    [...]
    Ik denk dat heel veel mensen met geen of nauwelijks ervaring vwb beleggen de laatste jaren aandelen Pharming hebben gekocht. Want de 'klapper' zou gaan gebeuren. Pharming is lange tijd een echt volksaandeel geweest. Alsof je aandelen koopt en op deze makkelijke manier even rijk wordt.
    Het is wel aardig om af en toe eens terug te lezen wat er zoals gepost is. Honderden posten per dag en in feite gebeurde er heel weinig. Dat heeft mij altijd verbaasd.
    Dit aandeel stond niet zo lang geleden nog op een koers van 1,30 euro toen waren er op dit forum heel veel mensen welke nadrukkelijk adviseerden om de aandelen Pharming vast te houden en niet te verkopen. Veel van deze mensen staan nu denk ik op verlies. Je ziet het ook wanneer je nu dit forum leest. De teneur is wat aan het veranderen. Mensen zijn minder positief of stappen met verlies uit. Ik lees deze verandering ook bij jou Hans. Je hebt dacht ik op 1,03 euro een deel verkocht en volgens sommige forumleden was dat niet slim. Maar kijkend naar de koers zit daar alweer zo'n 13 cent tussen. Bij veel aandelen is dat toch substantieel lijkt mij. Dus je actie toen is verstandig geweest. Aan alleen maar beloften en positieve bespiegelingen heb je niet altijd even veel.

    Er was een tijdje terug iemand die hier op dit forum heel veel postte. MvaDeugen was de naam van deze persoon. Deze naam zie ik niet meer en ik dacht Hans, dat jij eens hebt geschreven dat hij/zij zich heeft uitgeschreven. Deze persoon schreef de grootste onzin en liet zich nauwelijks tot niet corrigeren. Maar zijn posten (waarbij hij/zij actief om 'duimpjes' vroeg) werden massaal met deze 'duimpjes' gewaardeerd.
    Hoe zouden de mensen zich nu voelen welke destijds al die duimpjes aan 'MvanDeugen' hebben gegeven en zijn adviezen hebben gevolgd?
    Maar misschien is dat een retorische vraag.
    • Ik denk dat heel veel mensen met geen of nauwelijks ervaring vwb beleggen de laatste jaren aandelen Pharming hebben gekocht. Want de 'klapper' zou gaan gebeuren.
      Dat denk ik ook. Als ik zie wat hier soms op dit forum geschreven wordt woerdt dit ook meer dan bevestigd. Men weet vaak van toeten noch blazen rond dit aandeel maar laat zich enorm opnaaien dat ze snel geld gaan verdienen. In de praktijk blijkt vaak het tegenovergestelde. En vaak zie je dit soort inmaandsvliegen dan ook snel weer vertrekken als de koers daalt.

    • Dit aandeel stond niet zo lang geleden nog op een koers van 1,30 euro toen waren er op dit forum heel veel mensen welke nadrukkelijk adviseerden om de aandelen Pharming vast te houden en niet te verkopen. Veel van deze mensen staan nu denk ik op verlies.
      Ik adviseerde juist te verkopen en zeker niet te kopen op dergelijke torenhoge koersen. Heel wat gescheld en geprovoceer te verduren gehad, maar achteraf kregen die figuren vanzelf de deksel op de neus.

    • Je hebt dacht ik op 1,03 euro een deel verkocht en volgens sommige forumleden was dat niet slim. Maar kijkend naar de koers zit daar alweer zo'n 13 cent tussen. Bij veel aandelen is dat toch substantieel lijkt mij. Dus je actie toen is verstandig geweest.
      Dat was inderdaad heel erg slim, om het verlies in te perken. Maar een volledige verkoop zou nog verstandiger geweest zijn. Zeker omdat zijn partner niet blij is met zijn beleggingskunsten en de kosten omlaag zijn moeten brengen omdat er veel geld verdampt is.

    • MvaDeugen was de naam van deze persoon. Deze naam zie ik niet meer en ik dacht Hans, dat jij eens hebt geschreven dat hij/zij zich heeft uitgeschreven. Deze persoon schreef de grootste onzin en liet zich nauwelijks tot niet corrigeren. Maar zijn posten (waarbij hij/zij actief om 'duimpjes' vroeg) werden massaal met deze 'duimpjes' gewaardeerd.
      Hoe zouden de mensen zich nu voelen welke destijds al die duimpjes aan 'MvanDeugen' hebben gegeven en zijn adviezen hebben gevolgd?

      De posts van mmdeugen waren vooral gestoeld op drijfzand en waren met feiten en onderbouwingen altijd snel met het maaiveld gelijk te maken. Dit forum had niets aan de fantasieën van deze persoon. Gelukkig is deze nu uitgeschreven en is dit forum verlost van deze verzinsels en onjuistheden.
      Daarbij kom je terug bij je eerste punt; ik denk dat die AB's vooral gegeven werden uit naïviteit. Als je grote verliezen schrijft doet het goed om mooie positieve verhaaltjes aan te horen. Helaas is de realiteit op de beurs hard en bepaalt vraag en aanbod de koers, niet de fantasiën van enkelingen.
  12. forum rang 5 Japaho 7 mei 2024 10:29
    quote:

    putdeksel schreef op 7 mei 2024 10:10:

    Lord Apollyon, vanwege je rare impact om deze community, heb je tickets gewonnen voor rareimpact.org/ Je zult samen met Sijmen de Vies in een private jet naar Los Angeles (tussenstops in Reyjavik en Ottawa, Sijmen in een van de 7 stoelen en jij in het bagageruim). Aangezien Pharming dit evenement sponsort, mogen ze in een van de commerciele sessies een award in de lucht houden. Jij mag dan op de voorste rij zitten en klappen. 7 Juni a.s.
    En die award sponsor jij denk ik? Pharming maakt verlies en geeft geen budget meer. Ach, en een verchroomd putdekseltje zal niet veel kosten toch?
2.733 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 137 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt lijkt groeipotentieel Pharming te onderschatten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links