Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,849 17 mei 2024 14:06
  • -0,010 (-1,16%) Dagrange 0,849 - 0,864
  • 1.398.109 Gem. (3M) 6,6M

Pharming Mei 2024

2.556 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 128 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Winst gevend 2 mei 2024 17:52
    .
    Blijkbaar vinden ze de jaarlijkse 1e kwartaal omzetdaling van ruconest minder belangrijk worden
    dan de obligaties, de kaswaarde en stijging van de joenja omzeten van bruto 547.500 Dollar per patiënt.

    Een fijne vrijdag gewenst,
    met de 90 centjes per aandeel,
    en de 280 miljoen Dollar omzetverwachting dit jaar.
  2. forum rang 6 Concrete 2 mei 2024 19:08
    quote:

    fanaat schreef op 2 mei 2024 17:16:

    Pharming is geen beursnotering waardig. Alleen wanneer het management zich zou verbinden aan het resultaat heb je een kleine kans dat de geloofwaardigheid van dit bestuur verbetert. Op de huidige voet verder gaan is vallen in het mes van een glimlachende bestuursvoorzitter. Schijnbaar haalt hij wel prijzen maar dat gaat allemaal buiten Pharming om en stelt helemaal niets voor.
    Mocht de wereld nog even in oorlog blijven dan zakt Pharming op de beurs in een nog veel diepere put. De Ema schijnt helemaal vergeten te zijn en brengt dus niets. Doe weg die aandelen.
    Nu snap ik het, jij houd van opruimen. een huis vol is niks voor jou. Zelf een kast vol lege planken hebbende dan is zicht op alle doorgezakte planken hier vol met Pharming aandelen een ware kwelling natuurlijk.
    Geef je een tip, schaf morgen wat aandelen aan, leg ze links en rechts op je plank en werk langzaam naar het midden toe, dan komt alles snel goed.
    Wens je het allerbeste en veel succes met je aankopen.
    Op naar 8 mei en wacht niet te lang.
  3. MichelH 2 mei 2024 19:26
    quote:

    voda schreef op 2 mei 2024 17:36:

    Mooi slot op een nieuwe Dag Hoog!!

    0,898
    2-mei-2024 17:35:03
    Verschil
    +0,022 (+2,45%)
    Dagrange 0,879 - 0,898
    Volume
    2.763.190
    Gem. (3M) 6,7M
    Kijk, zo willen we het zien. Vanochtend keek ik naar de slotkoers van laatste beursdag van april en dacht ik we hebben al 15% ingeleverd dit jaar maar met deze dag en het vooruitzicht van een Pharming friday kan ik mijn geluk niet op.;-))
  4. forum rang 4 High Finance 2 mei 2024 19:48
    quote:

    Janssen&Janssen schreef op 2 mei 2024 19:36:

    Las net op RTL nieuws dat meerdere beursgenoteerde bedrijven dit jaar nog eigen aandelen inkopen vanwege belasting voordeel ten op zichte van aandelen inkopen in 2025.

    Zou er nog een mogelijkheid zijn voor pharming om in Q3 of Q4 nog extra eigen aandelen in te kopen?
    Met welk geld? Lijkt me niet echt verstandig om de kaspositie daarvoor te gebruiken.
  5. forum rang 6 T. Edison 2 mei 2024 19:49
    quote:

    Janssen&Janssen schreef op 2 mei 2024 19:36:

    Las net op RTL nieuws dat meerdere beursgenoteerde bedrijven dit jaar nog eigen aandelen inkopen vanwege belasting voordeel ten op zichte van aandelen inkopen in 2025.

    Zou er nog een mogelijkheid zijn voor pharming om in Q3 of Q4 nog extra eigen aandelen in te kopen?
    Gezien de wens van Pharming om een appeltje achter de hand te houden voor het geval een interessante in-licensering langs komt acht ik inkoop eigen aandelen zeer onwaarschijnlijk.
    Nog afgezien van het feit dat ze de obligatielening verlengt hebben en dan theoretisch met geleend geld eigen aandelen inkopen.
  6. forum rang 6 Rikos 2 mei 2024 20:33
    quote:

    De amateur schreef op 2 mei 2024 17:45:

    [...]

    Vroeg of laat moeten ze altijd terugkopen. Shorts aanhouden kost ook geld dus hoe langer je shorts aanhoud hoe meer effect het heeft op je rendement.
    Dat weet ik maar er werd gesteld : terugkopen bij presentatie Q1 cijfers in een sqeeze.

    Dat staat niet vast

    @warhoeft, goed lezen voordat u commentaar geeft.

    Dat verklaard een hoop over uw posts.

    M.i. dan
  7. Pannenkoek 2 mei 2024 22:47
    quote:

    High Finance schreef op 2 mei 2024 17:25:

    Valt op dat er sinds de "grote daling" nauwelijks volume nodig is om het aandeel hoger of lager te zetten. Vandaag 2% up op 2mln stuks, dinsdag 3% down op slechts 3.9mln stuks.

    Gemiddeld dus 1mln stuks om de koers 1% hoger of lager te zetten.

    Word nog wat als de zittende 4% short moet terugkopen. Dan praat je over 4% van 670mln= 27 miljoen stukjes die teruggekocht moeten worden. Het liefst zie ik dat gebeuren in een squeeze op 8 mei.
    Word nog wat als de zittende 4% short moet terugkopen.

    Haha, die hebben we natuurlijk ook nog op de bingokaart:

    Als de shorters terug moeten kopen.

    Hij's leuk :)))))

    Goedenavond overigens
  8. Pannenkoek 2 mei 2024 22:57
    quote:

    De amateur schreef op 2 mei 2024 17:45:

    [...]

    Vroeg of laat moeten ze altijd terugkopen. Shorts aanhouden kost ook geld dus hoe langer je shorts aanhoud hoe meer effect het heeft op je rendement.
    Niks moet. De kosten van short gaan wordt bepaald door de rente en (in mindere mate) de beweeglijkheid van het aandeel.
2.556 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 ... 128 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt lijkt groeipotentieel Pharming te onderschatten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links